سینماگرافی

نقد و بررسی، خبر از سینما و تلویزیون

سینماگرافی

نقد و بررسی، خبر از سینما و تلویزیون

بایگانی

اخبار زمان بندی و تمدید کنسلی سریالها : Lucifer ، Timeless ، Taken و …

۲۰۱۶-۰۵۱۰-nbcu-upfront-2016-taken-shows-image-1920x1080-cv_2

نگاهی میندازیم به آخرین اخبار تمدید و کنسلی سریالها و شبکه Fox که سریال Lucifer رو برای فصل کامل سفارش ساخت داد تا فصل دوم نیز در ۲۲ قسمت تولید و پخش شود و این درحالیست که فصل دوم سریال تا به اینجا میانگین بیننده ی ۶٫۶ میلیونی رو بدست آورده.

اما شبکه NBC هم سریال جدید خودش Timeless رو فعلا برای ۱۶ قسمت سفارش ساخت داد تا امید به تمدید اون برای هوادارانش دور از انتظار نباشه و در دیگر خبر زمان پخش سریال اقتباسی Taken رو نیز ۲۷ فوریه اعلام کرد.

FX نیز تاریخ بازگشت سریال Baskets برای فصل دوم را نیز ۱۹ ژانویه و در نهایت HBO هم تاریخ شروع مینی سریال جدید The Young Pope با حضور JUDE LAW و DIANE KEATON را ۱۵ ژانویه اعلام کرد تا هر هفته یکشنبه دوشنبه شاهد پخش دو قسمت از این سریال ۱۰ قسمتی باشیم.

youngpope1-700x400 basketscanren1-700x400

LUCIFER: L-R: Lesley-Ann Brandt and Tom Ellis in the "St. Lucifer" episode of LUCIFER airing Monday, April 11 (9:01-10:00 PM ET/PT) on FOX. ©۲۰۱۶ Fox Broadcasting Co. CR: Michael Courtney/FOX

  • REBIN

نظرات  (۱)

  • دانلود فیلم و سریال
  • دانلود سریال لوسیفر Lucifer با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

    دانلود سریال لوسیفر کیفیت 480p , 720p , 1080p نسخه کامل

    قسمت 8 (آخر) فصل پنجم اضافه شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی