سینماگرافی

نقد و بررسی، خبر از سینما و تلویزیون

سینماگرافی

نقد و بررسی، خبر از سینما و تلویزیون

بایگانی

گیشه سینما: فروش 85 میلیون دلاری “دکتر استرنج” در هفته اول

three-sanctums-benedict-cumberbatch-as-doctor-strange

همانطور که می دانید مارول یکی از بزرگترین کمپانی های سینمایی جهان محسوب می شود و تا به امروز عناوین زیادی را عرضه کرده است. برخی از شخصیت های محبوبش برای همیشه به یاد ماندنی هستند به همین دلیل هر وقت که چهره و شخصیت های جدید به نمایش در می آید، طرفداران بسیار خوب از آنها استقبال می کنند. شخصیت و فیلم "دکتر استرنج" که از کتاب های کمیک ساخته شده است، برای هفته اولش می باشد که اکران شده و توانست در داخل و خارج کشور فروشی 85 میلیون دلاری داشته باشید و در جایگاه اول باکس آفیس قرار بگیرد.

مارول اینطور شخصیت هایی که برای اولین بار در قالب فیلم سینمایی به تصویر می کشد، بسیار مورد استقبال قرار میگیرد و به عنوان مثال فیلم سینمایی "مرد مورچه ای" که در تابستان پیش شاهد اکران شدنش بودیم 57 میلیون دلار توانست فروش داخلی داشته باشد و عنوان جدید "دکتر استرنج" که با بودجه 165 میلیون دلاری ساخته شده نیز با استقبال بینظیری رو به رو شد و فروش بسیار جالبی را رقم زد.
با این وجود، این یک شروع فوق العاده ای برای دکتر استرنج به حساب می آید و مارول می تواند به بهترین شکل ممکن فیلم هایش را به کاربران ارائه دهد.

  • REBIN

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی